PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Prieš kreipdamiesi į gydymo įstaigą įsitikinkite, kad tikrai esate apsidraudę PSD. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltGYVENTOJAMS
| Prašymų ir skundų nagrinėjimas | Paslaugų laukimo eilės | Sveikatos draudimas ir įmokos | Europos sveikatos draudimo kortelė | „Brexit“: ką žinoti apie PSD? | Prisirašymas prie gydymo įstaigos | Gydymo įstaigos | Sveikatos priežiūros paslaugų kainos | Vaistinės ir optikos | Vaistų pasas | Dantų protezavimas | Sąnarių endoprotezavimas | Prevencijos (profilaktinės) programos | Medicininė reabilitacija  | Sergantiesiems cukriniu diabetu | Moksleiviams | Studentams | ES šalių piliečiams | Savanoriškas žalos atlyginimas | Pacientų teisės | Duomenų subjektų teisių įgyvendinimas | Gydymo įstaigų finansiniai rezultatai | Dažniausiai užduodami klausimai | Aktuali VLK informacija |
Prašymų ir skundų nagrinėjimas

 

Prašymai ir skundai priimami darbo dienomis Panevėžyje, Respublikos g. 66,
3 kabinete (I a.):

I–IV – nuo 8 iki 17 val.;

   V –  nuo 8 iki 15.45 val.

Prieššventinėmis dienomis dirbama viena valanda trumpiau.

Išsamiau, kaip teikiama informacija ligonių kasose, galite rasti www.vlk.lt 

Draudžiamų privalomuoju sveikatos draudimu asmenų skundų nagrinėjimo teritorinėse ligonių kasose taisyklės ir skundo forma  

Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės

Gyventojų aptarnavimo ligonių kasose kokybės standartas 

 

Jūsų nuomonė
Ar žinote, kad ne pacientas, bet šeimos gydytojas sprendžia, kada reikalingas siuntimas į konsultaciją?
Žinau ir dėl to pats neprašau gydytojo siuntimo
Nežinau, siuntimo paprastai prašau pats
Siuntimus neprašytas išrašo pats gydytojas
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: