PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Pacientų atstovai vis aktyviau bendrauja su ligonių kasa


Panevėžio teritorinė ligonių kasa (TLK) surengė šiais metais pirmąjį susitikimą su savo veiklos zonos pacientų organizacijų atstovais. Jau ne pirmi metai kartą į ketvirtį rengiami tokie susitikimai, kaip tvirtina pacientų atstovai, yra naudingi – juose renginio dalyviai sužino daug svarbių dalykų, kuriuos savarankiškai išsiaiškinti sudėtinga.

Šią savaitę Panevėžyje vykusiame susitikime dalyvavo 17 pacientų organizacijų atstovų iš Biržų, Rokiškio, Kupiškio, Pasvalio, Anykščių rajonų, Panevėžio miesto. Jie atstovavo aklųjų ir silpnaregių sąjungos rajonų filialams, diabeto klubams, sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijai, neįgalius vaikus auginančiųjų, sergančiųjų išsėtine skleroze, inkstų, sąnarių ligomis organizacijoms.

Panevėžio TLK direktoriaus pavaduotoja medicinai Regina Venckienė pastebi, kad į susitikimus su ligonių kasos specialistais pastaruoju metu atvyksta vis daugiau jaunų žmonių, kurie siekia gauti atsakymus į daugeliui pacientų aktualius į klausimus. Džiugina tai, kad organizacijose mažėja pasyvumo.

Susitikimo dalyviams pateikta aktuali informacija, kurią svarbu žinoti renkantis receptinius vaistus, aiškinta, kaip orientuotis vaistinių kompiuterių monitoriuose pateikiamoje informacijoje, iš ko susideda vaisto kaina, kaip pačiam Valstybinės ligonių kasos interneto svetainėje ieškoti vaistų ir medicinos pagalbos priemonių kainų. Pacientų atstovai informuoti, kad Panevėžio TLK interneto svetainės tituliniame puslapyje padaryta patogi nuoroda į Elektronių valdžios vartų portalą, per kurį, naudojantis elektronine bankininkyste, galima pasitikrinti asmeniui suteiktų medicinos paslaugų ir išrašytų vaistų apimtį, peržiūrėti informaciją apie savo vizitus pas gydytojus ir jo nustatytas diagnozes, sužinoti, kiek iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto buvo sumokėta už asmens gydymą, kompensuojamuosius vaistus ir kt.

Kadangi pastaruoju metu ligonių kasos sulaukia nemažai gyventojų skundų dėl papildomų mokėjimų, kurių jų prašoma gydymo įstaigose, pateikta išsami informacija apie paciento teises, kai gydymo įstaigose prašoma mokėti ar primokėti, išdalinta apie tai VLK parengta informacija bei paprašyta ją išplatinti tarp organizacijų narių bei šių organizacijų skelbimų lentose. Kontrolės ir ekspertizės skyriaus vedėjas Edgaras Voras akcentavo, kuo skiriasi mokamos paslaugos nuo priemokų, papildomų mokėjimų ir papildomai teikiamų paslaugų. Anot jo, konfliktai tarp medikų ir pacientų kyla dėl netinkamai gydymo įstaigose pateiktos arba visiškai neteiktos informacijos, kokios asmens sveikatos priežiūros paslaugos kompensuojamos iš PSDF biudžeto, už kokias gydymo ar tyrimų paslaugas reikia mokėti. Būtent dėl to pacientai turi būti budrūs ir reikalauti, kad gydymo įstaigose jiems paaiškintų, už ką ir kodėl prašoma mokėti, ar jie turi teisę ir gali (kaip ir kur) šią paslaugą gauti nemokamai.

Be minėtų klausimų, pacientų atstovams pristatytos kitos kompensuojamųjų vaistų ir medicinos pagalbos priemonių išrašymo bei įsigijimo aktualijos, kalbėta apie atsiradusią galimybę kompensuojamuosius vaistus išrašyti stacionare gydomiems ligoniams ir šios naujovės svarbą. Susitikime vyko diskusija, TLK specialistai atsakė į pacientų atstovų klausimus, susijusius su akių lęšiukų kataraktos operacijai skyrimo tvarka ir problemomis, negalią turinčių vaikų ir suaugusiųjų sanatoriniu gydymu. Pabrėžta, kad siuntimus į medicininės reabilitacijos įstaigas išrašantys gydytojai gali tik pasiūlyti, bet ne primygtinai nurodyti, į kurią sanatoriją vykti, nes sanatoriją ligoniai turi teisę pasirinkti patys.

Pacientai pageidavo, kad dantų protezavimo ir kompensacijų už jau suteiktas dantų protezavimo paslaugas laukiančiųjų eilės judėjimas būtų skelbiamas TLK interneto svetainėje. TLK specialistai tvirtino svarstysiantis šį pasiūlymą. Diskusijos dalyviai informuoti, kad TLK atsižvelgė į ankstesniame susitikime su pacientais išsakytą jų pageidavimą, kad Pasvalyje veiktų optikos parduotuvė – nuo 2011 m. šiame mieste optikos paslaugas ėmė teikti UAB „Beržūna“.

Panevėžio teritorinės ligonių kasos informacija

2011-04-01
Jūsų nuomonė
Per kiek laiko pavyko prisiskambinti telefonu į reikiamą gydymo įstaigą po karantino?
Iš karto
Per 1 val.
Per pusdienį
Per dieną
Per 2 dienas
Neprisiskambinau iš viso
Kita (įrašykite gydymo įstaigos pavadinimą, jei su ja negalėjote susisiekti ilgiau nei 1 dieną)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: