PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Privalomojo sveikatos draudimo fondas sunkmečiu atlaikė išbandymus


Daug faktų liudija, kad ligonių kasoms pavyko įvykdyti Vyriausybės raginimą finansinės bei ekonominės krizės laikmečiu ūkininkauti kuo efektyviau. Derinant veiksmus su Seimo Sveikatos reikalų komitetu, Sveikatos apsaugos ministerija, dalykiškai tariantis su gydymo įstaigomis, buvo taikomi nauji gydymo išlaidų optimizavimo būdai, stengtasi sumaţinti neigiamą PSDF biudţeto maţėjimo poveikį ir kartu išsaugoti sveikatos prieţiūros prieinamumą gyventojams.

Tai, kad gilios ekonominės krizės metu buvo uţtikrintas PSDF biudţeto finansinis tvarumas – labai svarbus laimėjimas, garantuojantis gydymo įstaigoms galimybę net ir sunkiomis sąlygomis planuoti savo veiklą, nesibaiminant, jog sutriks ligonių kasų atsiskaitymas už suteiktas paslaugas. Šiomis dienomis ţiniasklaidoje vykstant aktyviai diskusijai dėl Valstybės kontrolės audito rezultatų, dauguma gydymo įstaigų pripaţįsta, kad rezervą reikia turėti.

Tai patvirtina ir praktika. Tiek 2010 m., tiek ir šiais metais su gydymo įstaigomis atsiskaitoma nevėluojant. Dar daugiau: sukauptos papildomos lėšos jau leidţia sumokėti gydymo įstaigoms uţ gyventojams suteiktas gydymo paslaugas anksčiau – maţdaug per 15 dienų nuo sąskaitos gavimo dienos, nors Sveikatos draudimo įstatyme numatytas 30 dienų atsiskaitymo terminas. Be to, pagal sveikatos apsaugos ministro įsakymus imta nuosekliai atkurti paslaugų bazinių kainų balo vertę – tris kartus rezervo lėšos buvo skiriamos bazinėms kainoms indeksuoti, tad šiuo metu mažiausia bazinių kainų balo vertė jau siekia 0,89 lito.

Nevėluojant buvo kompensuotos visos išlaidos vaistams, medicinos pagalbos priemonėms, ortopedijos gaminiams įsigyti, taip pat sąnarių endoprotezavimo, dantų protezavimo, prevencinių programų vykdymo ir kitos planuotos išlaidos.

Efektyvesnis lėšų naudojimas leido pasiekti, kad, palyginti su 2009 metais, pernai Lietuvos gyventojams buvo suteikta 6,4 proc. daugiau sveikatos prieţiūros paslaugų, uţ kurias buvo atsiskaityta PSDF biudţeto lėšomis, nors pats biudţetas buvo planuotas beveik 400 mln. litų maţesnis nei ankstesniais metais.

PSDF 2010 metų biudţeto vykdymas galiojančių teisės aktų nuostatų atžvilgiu Valstybės kontrolės audito išvadose pastabų nesulaukė.

Pirmadienį skaitykite apie PSDF biudžeto rezervo fondo lėšų tvarkymą

Kazys Žilėnas
VLK prie SAM atstovas spaudai

2011-05-06
Jūsų nuomonė
Per kiek laiko pavyko prisiskambinti telefonu į reikiamą gydymo įstaigą po karantino?
Iš karto
Per 1 val.
Per pusdienį
Per dieną
Per 2 dienas
Neprisiskambinau iš viso
Kita (įrašykite gydymo įstaigos pavadinimą, jei su ja negalėjote susisiekti ilgiau nei 1 dieną)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: