PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Ligonių kasų ekspertai dirba profesionaliai ir skaidriai
 
      Gydymo įstaigų atstovai palankiai vertina juos kontroliavusių ligonių kasų ekspertų darbą. Tai paaiškėjo Valstybinei ligonių kasai prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) išanalizavus 2015 m. pirmojo pusmečio teritorinių ligonių kasų (TLK) tikrintų įstaigų pateiktus anoniminių anketų duomenis.
 
      Prie šio Ūkio ministerijos vykdomo Grįžtamojo ryšio modelio projekto, kuris suteikia galimybę tikrintoms įstaigoms anonimiškai įvertinti atliekamus patikrinimus ir tikrintojų darbo kokybę, VLK ir TLK prisijungė šiemet.
 
       Apibendrinti 2015 m. pirmojo pusmečio anoniminių anketų duomenys nudžiugino ligonių kasų ekspertus.
 
      „Nepaisant anonimiškumo,  kontroliuotos įstaigos ligonių kasų patikrinimus įvertino labai gerai ir gerai, nors trečdaliui iš jų ir buvo skirta bauda ar įspėjimas. Dalyvavusiųjų apklausoje nuomone, TLK ekspertai tikrinimo metu elgėsi profesionaliai, buvo mandagūs, aiškiai atsakė į klausimus. Pasak jų, patikrinimas vyko operatyviai, sklandžiai. Daugelis iš jų mano, kad patikrinimas prisidėjo prie įstaigos veiklos tobulinimo“, – sakė Vaida Momkuvienė,  VLK Paslaugų ekspertizės, metodinio vadovavimo ir kontrolės skyriaus vedėjo pavaduotoja.
 
      Pasak V. Momkuvienės, džiugina tai, kad neužfiksuota nė vieno atvejo, kai ligonių kasų ekspertai  tiesiogiai arba netiesiogiai prašė atlygio. Šis faktas leidžia daryti išvadą, kad  TLK specialistai atlieka patikrinimus skaidriai ir objektyviai.
 
      „Tikėtina, kad prie tokių gerų apklausos rezultatų prisidėjo vis labiau plėtojamas įstaigų konsultavimas – ekspertai gydymo įstaigų ir vaistinių vadovams, gydytojams ir atsakingiems specialistams aiškina teisės aktų reikalavimus.  Tai prevencinė priemonė, padedanti užtikrinti, kad mažėtų atvejų, kai Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšos panaudojamos netinkamai, o tuo pačiu padeda užtikrinti sėkmingą ekspertų bei tikrinamųjų  dialogą“, – teigė V. Momkuvienė.
 
      Kasmet atliekant gydymo  įstaigų ir vaistinių, sudariusių sutartis su ligonių kasomis, veiklos priežiūrą siekiama užtikrinti, kad Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšos būtų naudojamos kuo efektyviau, tikslingiau ir skaidriau.
 
      Kontroliuoti ekspertai vyksta planine, pagal iš anksto patvirtinus planus, ir neplanine tvarka, kai gaunama informacija, kad galėjo būti padaryta žala PSDF arba pažeisti teisės aktų reikalavimai. Taip pat patikrinimas gali būti atliekamas, gavus kompetentingos institucijos prašymą ar pavedimą. 

Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos 
Ryšių su visuomene skyrius


Kviečiame apsilankyti VLK profilyje Facebook: https://www.facebook.com/vlk.lt
 
Rūpimus klausimus galima pateikti el. pašto adresu info@vlk.lt arba ligonių kasų informacijos telefono numeriu 8 700 88888.
2015-08-28
Jūsų nuomonė
Per kiek laiko pavyko prisiskambinti telefonu į reikiamą gydymo įstaigą po karantino?
Iš karto
Per 1 val.
Per pusdienį
Per dieną
Per 2 dienas
Neprisiskambinau iš viso
Kita (įrašykite gydymo įstaigos pavadinimą, jei su ja negalėjote susisiekti ilgiau nei 1 dieną)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: