PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Nuo 2020 m. sausio 1 d. pasikeitė PSD įmokos dydis. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Gyventojai labiau domisi ligonių kasų teikiamomis paslaugomis
 
      Panevėžio teritorinės ligonių kasos (TLK) Gyventojų aptarnavimo skyrius, atlikęs gyventojų Konsultavimo informacinės sistemos (KIS) duomenų apžvalgą, nustatė, kad ligonių kasų teikiamomis paslaugomis domisi vis daugiau gyventojų. Vien pernai per vieningą ligonių kasų KIS Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus specialistai sulaukė 85 tūkst. paklausimų ir t. y. maždaug 7,7 tūkst. arba 10 proc. daugiau nei 2013 m.
 
      Daugiausia paklausimų sulaukiama žodžiu, gyventojams asmeniškai atvykus į Panevėžio TLK. 2014 m. tokių paklausimų buvo 71 proc., paklausimų telefonu – 28 proc., el. paštu – 1 proc. Per pirmąjį 2015 m. ketvirtį paklausimų žodžiu TLK sulaukta 3 proc. daugiau nei 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu.
 
      Dažniausiai į Panevėžio TLK pernai kreiptasi dėl Europos sveikatos draudimo kortelės išdavimo. Šio dokumento atvyko pasiimti beveik 22 tūkst. gyventojų, domėjosi juo telefonu arba el. paštu daugiau kaip 3 tūkst. Antra pagal populiarumą ligonių kasų paslauga – klausimai dėl privalomojo sveikatos draudimo, trečia – dėl dantų protezavimo, kompensuojamo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis. Ir vienu, ir kitu klausimu pernai kreipėsi daugiau gyventojų nei užpernai.
 
      Šiek tiek mažiau klientų Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus specialistams 2014 m., palyginti su 2013 m., teko konsultuoti dėl medicininės reabilitacijos (paslauga teikiama elektroniniu būdu) ir sveikatos priežiūros paslaugų teikimo, vaistų kompensavimo tvarkos.  
 
      Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus specialistai, šio skyriaus vedėjos Sigitos Paulauskienės teigimu, daugiausia lankytojų sulaukia balandžio–liepos mėnesiais. Pavyzdžiui, pernai liepos mėnesį skyriuje aptarnauta 2,5 tūkst. gyventojų, birželį – 2,2 tūkst., gegužę – 2,1 tūkst., balandį – apie 2 tūkst. Mažiausias lankytojų srautas paprastai būna lapkričio mėnesį.
 
      Panevėžio TLK įdiegus elektroninę eilių reguliavimo sistemą, gyventojų laukimo eilėje laikas yra gerokai sutrumpėjęs. 2014 m. vidutinis 1 gyventojo laukimo laikas buvo maždaug 2 min., 2013 m. – apie 3 min. Gyventojų, kuriems Panevėžio TLK paslaugos teko laukti ilgiau kaip 10 min., 2013 m. buvo 7 proc., o 2014 m. – tik 3 proc. 
 
 
Panevėžio teritorinė ligonių kasa
2015-05-28
Jūsų nuomonė
Ar žinote, kad nuo 2020-01-01 didėjo privalomojo sveikatos draudimo įmokos dydis, nes didėjo minimalioji mėnesinė alga?
Taip
Ne
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: