PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Ligonių kasų vadovams – pacientų lūkesčiai


Valstybinės ligonių kasos (VLK) prie Sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) atsakingi vadovai iš Panevėžio į Vilnių grįžo ne tuščiomis. 

Pacientų organizacijų (sergančiųjų artritu, diabetu, astma, išsėtine skleroze, turinčiųjų regos ir klausos problemų bei neįgalių žmonių iš Panevėžio, Anykščių bei Utenos) atstovai ligonių kasų Sveikatos priežiūros paslaugų departamento direktoriui Viačeslavui Zaksui, Draudimo plėtros departamento Strategijos skyriaus vedėjui Kęstučiui Miškiniui ir jo pavaduotojai Editai Navickienei, Informacinių technologijų departamento Informacinės sistemos eksploatavimo skyriaus vedėjui Mindaugui Zlatarinskui bei Ekonomikos departamento Biudžeto planavimo skyriaus atstovei Vitalijai Dagilytei pateikė ne vieną siūlymą, kaip efektyviau bendradarbiauti su pacientais, kokias jų problemas būtina spręsti.

VLK vadovų vizitai į teritorines ligonių kasas ir susitikimai su gyventojais paprastai vyksta kartą metuose. Šio vizito metu Panevėžio teritorinės ligonių kasos (TLK) darbuotojams buvo pristatytas 2012–2014 m. strateginio VLK veiklos plano projektas, vyko diskusijos dėl šio plano. Panevėžio TLK direktorius Jonas Narbutas svečiams taip pat pristatė jo vadovaujamos įstaigos 2010 m. veiklą ir prioritetines 2011 m. kryptis. Svečiai lankėsi atnaujintuose VšĮ Respublikinės Panevėžio ligoninės Psichiatrijos, Priėmimo-skubios pagalbos ir Dienos chirurgijos skyriuose, kurių rekonstrukcija buvo finansuota iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto pagal asmens sveikatos priežiūros įstaigų rekonstrukcijos projektą. Po vizito VLK atstovai pakvietė į pokalbį TLK veiklos zonos pacientų organizacijų atstovus išsakyti siūlymų, kaip VLK galėtų padėti spręsti gyventojų problemas, prisidėti prie jų lūkesčių įgyvendinimo.

Pacientai buvo pakankamai aktyvūs ir uždavė svečiams nemažai klausimų. Vienas iš jų – dėl minėto strateginio plano projekto viešinimo bei galimybės su juo susipažinti gyventojams priimtina forma. Pacientai pageidavo, kad plano projektas būtų paprastai pristatytas visuomenei ir jai pranešta apie galimą viešą šio dokumento svarstymą.

Pasak K. Miškinio, strateginiai ligonių kasų veiklos planai tam ir kuriami, kad duotų naudos žmonėms. Kol yra tik plano projektas, jį galima taisyti, tikslinti, atsižvelgus į specialistų ir visuomenės pastabas. VLK atstovas sakė su kolegomis aptarsiantis galimybę 2012–2014 m. strateginį veiklos planą pristatyti suinteresuotosioms šalims. E. Navickienė patikino, jog plano projektas artimiausiomis dienomis bus

paskelbtas VLK interneto svetainėje (prie planavimo dokumentų) www.vlk.lt ir jį galės skaityti bei teikti pastabas ir siūlymus visi turintieji galimybę naudotis internetu.

Dalį pacientų atstovų labiausiai neramino greitosios medicinos pagalbos (GMP) reorganizavimas, paliekant visoje šalyje 10 dispečerinių. Jų manymu, dėl didelių atstumų tarp rajonų gali nukentėti ligoniai. V. Zaksas teigė, jog taip neturėtų atsitikti, nes GMP bazė mūsų šalyje tikrai gera, bet šiuo metu ji neefektyviai naudojama.

Susirinkusieji į pokalbį teiravosi, kokia situacija šiuo metu yra dėl diabetinių pėdos kabinetų, kaip sergantiesiems diabetu gauti sanatorinį gydymą, diskutavo dėl mokėjimų gydymo įstaigose teisėtumo ir teisinės bazės sutvarkymo, skundėsi ilgomis eilėmis pas kai kuriuos specialistus Vilniuje, teiravosi kur dėti brangiai pirktus nebereikalingus vaistus ir kt.

VLK atstovai akcentavo, kad finansavimas diabetinės pėdos kabinetams nuo šių metų liepos 1 d. jau skirtas, tačiau jų veikla priklausys nuo gydymo įstaigų sugebėjimo ir noro teikti paslaugą.

Lietuvos astmos klubų tarybos pirmininkė Lina Bužermanienė, sužinojusi, kad šiemet vykusiame TLK ir visuomenės sveikatos biurų atstovų susitikime buvo kalbėta apie gyventojų dalyvavimo prevencinėse programose skatinimą, siūlė į tokius susitikimus kviesti ir pacientų organizacijų atstovus, kad šie galėtų informuoti biurus apie savo lūkesčius. L. Bužermanienė taip pat išsakė savo nuomonę ir dėl neteisėtų mokėjimų gydymo įstaigose. Pacientų atstovės manymu, ginti pacientą, kai jo prašoma neteisėtai mokėti už paslaugą ar įsigyti medicinos pagalbos priemonių, vaistų, turėtų pacientų organizacijos.

M. Zlatarinskas informavo, kad jau startavo Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registras. Šiuo metu bendraujama su bendrojo lavinimo mokyklomis, kad jos teiktų duomenis apie moksleivius, sulaukusius 18 metų. Tikimasi, jog jau rudenį moksleiviams nebereikės vykti į ligonių kasą patvirtinti savo draustumo.

Panevėžio TLK vadovas dar kartą paskatino susirinkusiuosius naudotis e. paslaugomis, kurios jau dabar suteikia galimybę visiems, besinaudojantiems elektronine bankininkyste, per elektroninių valdžios vartų prieigą pasitikrinti suteiktų medicinos paslaugų ir išrašytų vaistų apimtį, draustumą. Tai padaryti galima apsilankius ir VLK, ir TLK interneto svetainėse.

Baigiantis pokalbiui pacientams palinkėta gerai atlikti „namų darbus“ ir į kitą susitikimą su ligonių kasos atstovais atsinešti dar daugiau pasiūlymų, kaip pagerinti abipusį bendradarbiavimą.

Panevėžio teritorinės ligonių kasos informacija 

2011-06-10
Jūsų nuomonė
Per kiek laiko pavyko prisiskambinti telefonu į reikiamą gydymo įstaigą po karantino?
Iš karto
Per 1 val.
Per pusdienį
Per dieną
Per 2 dienas
Neprisiskambinau iš viso
Kita (įrašykite gydymo įstaigos pavadinimą, jei su ja negalėjote susisiekti ilgiau nei 1 dieną)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: