PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
VLK: turint šeimos gydytojo siuntimą už tyrimus mokėti nereikia
      Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK), reaguodama į gaunamus žmonių skundus ir įvairiausio pobūdžio paklausimus, primena, kad pacientai, kurie yra drausti privalomuoju sveikatos draudimu ir turi šeimos gydytojo siuntimą pas kitus gydytojus specialistus tyrimams ar konsultacijoms, kurių šeimos gydytojas negali atlikti, šiam žmogui už nieką mokėti nereikia. Nepaisant to, kokio sudėtingumo yra šios paslaugos.
 
      Tokia yra šiandien galiojanti tvarka, kurios privalu laikytis. Tai galioja ir viešosiose gydymo įstaigose, ir privačiose, kurios yra sudariusios sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis (TLK), pagal kurias joms apmokama už gyventojams suteiktas gydymo paslaugas. Tokios sąlygos galioja visoms gydymo paslaugoms.
 
      VLK primena, kad pacientas turi teisę skųstis, jei mano, kad jam buvo suteikta neteisinga informacija apie gydymo paslaugas įstaigoje. Tai jis gali padaryti pirmiausia kreipdamasis į gydymo įstaigos, kurioje buvo aptarnaujamas, administraciją. Jei įstaigos pateiktas atsakymas ar priimtas sprendimas, jo netenkina, jis turi teisę skųstis TLK.  
 
      Svarbu žinoti, kad pacientai turi teisę ir viešosiose, ir privačiose gydymo įstaigose gauti informaciją apie sveikatos priežiūros paslaugas, kurių išlaidos kompensuojamos Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis, bei gydymo kainas. Ši informacija, kaip ir duomenys apie paslaugų teikimo sąlygas, privalo būti skelbiama pacientams gerai matomose vietose – registratūroje, priėmimo kambaryje arba įstaigos interneto svetainėje. Kur geriausia skelbti šią informaciją, turėtų nuspręsti pačios gydymo įstaigos.
 
      Paciento teisė gauti tokią informaciją yra reglamentuota, o ją teikti įpareigoja Sveikatos sistemos įstatymas. Be to, TLK, sudarydamos sutartis su gydymo įstaigomis, reikalauja, kad informacija būtų skelbiama matomoje vietoje.
 
      Taigi kilus nesusipratimams, VLK pataria visus rūpimus klausimus pirmiausia bandyti išsiaiškinti gydymo įstaigoje. Reikiamos informacijos galima ieškoti ne tik gydymo įstaigos skelbimų lentose, bet ir teirautis ten dirbančių specialistų. Na, o jei pacientas iš gydančio gydytojo nesulaukia aiškaus atsakymo, kodėl už paslaugą reikia mokėti, VLK pataria kreiptis į įstaigos administraciją. Informacijos teikimo tvarką nustato įstaigos vadovas, tad, jei nepavyksta gauti atsakymų į rūpimus klausimus iš gydytojo, rasti skelbimų lentoje ar interneto svetainėje, reikėtų kreiptis į įstaigos administraciją.
 
Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos
Ryšių su visuomene skyrius 

Kviečiame apsilankyti VLK profilyje Facebook: https://www.facebook.com/vlk.lt
 
Rūpimus klausimus galima pateikti el. pašto adresu info@vlk.lt arba ligonių kasų informacijos telefono numeriu 8 700 88888.
2014-04-04
Jūsų nuomonė
Per kiek laiko pavyko prisiskambinti telefonu į reikiamą gydymo įstaigą po karantino?
Iš karto
Per 1 val.
Per pusdienį
Per dieną
Per 2 dienas
Neprisiskambinau iš viso
Kita (įrašykite gydymo įstaigos pavadinimą, jei su ja negalėjote susisiekti ilgiau nei 1 dieną)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: