PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Panevėžio TLK: klientai praėjusiais metais dažniausiai konsultavosi žodžiu
      Panevėžio teritorinė ligonių kasa (TLK) apibendrino praėjusių metų Gyventojų aptarnavimo skyriaus (GAS) specialistų suteiktų paslaugų statistinius duomenis – parengė klientų paklausimų žodžiu, telefonu ir el. paštu ataskaitą. Atlikus ligonių kasų Konsultavimo informacinės sistemos duomenų apžvalgą paaiškėjo, kad net 72 proc. gyventojų, besikreipusių į ligonių kasą, Panevėžio TLK GAS specialistai praėjusiais metais konsultavo asmeniškai, 27 proc. – telefonu ir 1 proc. – el. paštu.
 
      Panevėžio ir Utenos apskričių gyventojai asmeniškai (atvykę į Panevėžio TLK) dažniausiai konsultavosi klausimais, susijusiais su Europos sveikatos draudimo kortele (ESDK) – iš viso užfiksuota 21 978 paklausimai. Atsakymų į klausimus, susijusius su privalomuoju sveikatos draudimu, teiravosi 14 235, su dantų protezavimu – 11 986 gyventojai. 2013 m. Panevėžio TLK iš viso užfiksavo 55 861 gyventojų paklausimą asmeniškai.
 
      Bendruoju ligonių kasų telefonu 8 700 88888 Panevėžio TLK GAS darbuotojai dažniausiai visos Lietuvos gyventojus konsultavo privalomojo sveikatos draudimo klausimais (34 proc. visų paklausimų telefonu). 14 proc. skambinančiųjų teiravosi apie ESDK, 13 proc. – medicininę reabilitaciją ir sveikatos priežiūros paslaugų teikimo tvarką, 12 proc. domėjosi dantų protezavimo eilėmis ar galimybe gauti Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis apmokamas dantų protezavimo paslaugas.
 
      Vaistų kompensavimo klausimais Panevėžio TLK GAS specialistams skambinta 234 kartus.192 kartus šiuo klausimu klientai įstaigoje apsilankė asmeniškai, 15 kartų – siuntė klausimus bendruoju el. paštu info@vlk.lt.
 
      Pastebėta, kad gyventojai, siunčiantys paklausimus el. paštu, ne visada būna mandagūs ar korektiškai suformuluoja klausimus. Praėjusiais metais gauti 73 nekorektiški el. laiškai, 2 proc. laiškus siuntusių gyventojų padėkojo už atsakymą. Iš viso Panevėžio TLK GAS specialistai atsakė į 905 klientų el. laiškus.
 
      Panevėžio TLK GAS specialistų darbas fiksuojamas ne tik visų ligonių kasų Konsultavimo informacinėje sistemoje. Panevėžyje įdiegta ir sėkmingai veikia klientų eilių reguliavimo sistema, padedanti geriau aptarnauti įstaigos lankytojus. Išanalizavus šios sistemos sukauptus duomenis, pastebėtos kai kurios tendencijos: gyventojai privalomojo sveikatos draudimo klausimais dažniausiai į Panevėžio TLK kreipiasi balandžio, rugpjūčio, rugsėjo mėnesiais – prieš pajamų deklaravimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje pabaigos terminą, mokslo metų pradžią. Dėl draustumo vien tik balandžio mėnesį į įstaigą kreipėsi 2 521 klientas. Norinčiųjų įsigyti ESDK daugiausia būta gegužės, birželio ir liepos, rugpjūčio mėnesiais – kai ruošiamasi dirbti, mokytis ar atostogauti užsienyje. Liepos mėnesį dėl šių kortelių į įstaigą kreipėsi 2 955 gyventojai. ESDK įsigijimas mažiausiai aktualus buvo vasario mėnesį – sulaukta 1 361 kliento. Dantų protezavimo klausimai aktualiausi pavasarį ir baigiantis metams.
 
      Panevėžio TLK GAS vedėjo pavaduotoja Laura Nakrošienė pastebi: nors dėl medicininės reabilitacijos nuo 2013 m. lapkričio 1 d. gyventojams į ligonių kasą atvykti nebereikia – pažymos, garantuojančios pacientams apmokėjimą už reabilitacijos paslaugas, tvirtinamos el. būdu – kai kurios gydymo įstaigos vis dar be reikalo siunčia savo pacientus į ligonių kasą. Pernai reabilitacijos klausimais Panevėžio TLK konsultavosi 10 proc. visų klientų. L. Nakrošienė pažymi, kad gavus siuntimą į medicininę reabilitaciją, visa informacija apie apmokėjimą už paslaugas PSDF biudžeto lėšomis pacientui turi būti suteikiama siunčiančioje įstaigoje.
 
      Eilių reguliavimo sistemos duomenų analizė parodė, kad gyventojams Panevėžio TLK GAS Panevėžyje ilgai savo eilės laukti pernai teko retai: 93 proc. klientų eilės laukė ne ilgiau nei 10 min., likę 7 proc. – ilgiau nei 10 min. Nustatyta, kad vidutiniškai vienam klientui savo eilės teko laukti 3 min. Taip pat pastebėta, kad dažniausiai klientai konsultuotis į Panevėžio TLK užsukdavo nuo 10 iki 12 val. arba nuo 13 iki 15 val. Mažiausiai klientų įstaiga sulaukdavo pirmadieniais ir ketvirtadieniais nuo 17 iki 18 val.
 
      Eilių reguliavimo ir Konsultavimo informacinės sistemų duomenimis, iš viso 2013 m. TLK GAS darbuotojai atsakė į 77 422 gyventojų klausimus, Panevėžyje buvo aptarnauta daugiau nei 23 tūkst. gyventojų.
 
Panevėžio teritorinė ligonių kasa
2014-02-04
Jūsų nuomonė
Ar žinote, kad karantino metu apsilankę poliklinikoje, pacientai neturi mokėti už medikams skirtas nuo koronaviruso apsaugančias priemones?
Taip
Ne
Kita (jei Jūsų prašė už šias priemones mokėti, įvardykite, kurioje gydymo įstaigoje)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: