PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Atkreipiame dėmesį, kad studentai, nuo 2020-02-01 pradėję studijuoti Jungtinėje Karalystėje, Lietuvoje valstybės lėšomis nedraudžiami. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
VLK informacija ligonių kasų e. paslaugų vartotojams: trikdžiai šalinami
      Valstybinė ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) informuoja, kad laikinai neveikia ligonių kasų e. paslaugų teikimo sistema. Trikdžiai šalinami ir šių paslaugų vartotojus informuosime apie gedimų pašalinimą.
 
      Informuojame, kad laikinai neveikia ligonių kasų e. paslaugų teikimo sistema. Sutrikimai nustatyti gavus šių e. paslaugų vartotojų pranešimų apie trikdžius naudojantis šiomis paslaugomis. Trikdžiai praėjusią savaitę atsirado dėl techninių priežasčių, kai, vykdant informacinės sistemos plėtros projektą, buvo įdiegti susijusios sistemos dalies pakeitimai.
 
      Šiuo metu, prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų sistemos www.epaslaugos.lt, galima pasitikrinti asmeninius draustumo privalomuoju sveikatos draudimu duomenis – sužinoti, ar esate draustas, pasitikrinti draustumo laikotarpius ir kitus draustumo duomenis.  
 
      Pašalinus trikdžius, visos e. paslaugos bus  teikiamos įprasta tvarka ir bus galima pasitikrinti informaciją apie prisirašymą prie pirminės asmens sveikatos priežiūros įstaigos, duomenis apie gydymą (stacionare ir ambulatoriškai) bei reabilitaciją, informaciją apie išduotus kompensuojamuosius vaistus ir medicinines pagalbos priemones.
 
      Atkreipiame dėmesį, kad dėl šių gedimų nebuvo pažeisti jokie reikalavimai, susiję su duomenų apie asmens sveikatą konfidencialumu. Visi duomenys yra apsaugoti ir grėsmė juos prarasti ar atskleisti neįgaliotiems asmenims nebuvo iškilusi.  
 
       Dėkojame pastabiems e. paslaugų vartotojams, laiku pranešusiems apie pastebėtus trikdžius.
 
      Jei turite klausimų apie ligonių kasų teikiamas paslaugas, juos galite pateikti el. pašto adresu info@vlk.lt arba ligonių kasų informacijos telefono numeriu 8 700 88888.
 
Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos
Ryšių su visuomene skyrius
2014-01-17
Jūsų nuomonė
Ar nepavykus prisiskambinti į gydymo įstaigą Jums buvo perskambinta?
Taip
Ne
Kita (nurodykite, į kurią įstaigą skambinote)
Dažniausiai užduodami klausimai
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: