PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Atkreipiame dėmesį, kad studentai, nuo 2020-02-01 pradėję studijuoti Jungtinėje Karalystėje, Lietuvoje valstybės lėšomis nedraudžiami. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Ligonių kasos darbuotojai apžiūrėjo centralizuotą dispečerinę
      Panevėžio teritorinės ligonių kasos (TLK) direktorius Jonas Narbutas ir šios įstaigos specialistai apsilankė VšĮ Panevėžio miesto greitosios medicinos pagalbos (GMP) stotyje, kuri nuo liepos 1 d. centralizuotai teikia GMP dispečerinės tarnybos paslaugas Panevėžio regione. Apsilankymo tikslas – pamatyti, kaip vyksta regiono dispečerinės darbas, sužinoti su kokiais trukdžiais susiduriama, kada ir kaip juos ketinama pašalinti.
 
      Po susitikimo su Panevėžio miesto GMP stoties direktoriumi Viliumi Mitka TLK vadovas J. Narbutas pasidžiaugė, kad, nepaisant kai kurių laikinų trukdžių, darbas „karščiausioje“ Panevėžio miesto sveikatos priežiūros įstaigoje vyksta pakankamai sklandžiai. Ligonių kasos atstovai turėjo galimybę girdėti, kaip registruojami ir GMP ekipažams perduodami pranešimai, pamatyti, kaip kompiuterio ekrane nustatoma ir fiksuojama įvykio vieta, kitos detalės.
 
      Pasak V. Mitkos, perėmus centralizuotos dispečerinės funkcijas, vienu metu GMP stotyje dirba 3 dispečeriai ir jų tiesioginis vadovas. Iš pradžių bandyta vieną įvykį nuo pradžios iki galo priskirti vienam dispečeriui, tačiau pastebėjus, kad operatyviai atlikti darbą kol kas neturint visų reikiamų ryšio priemonių bus sudėtinga, pereita prie kitos praktikos: pagalbos kviečiančiųjų skambučius registruoja ir telefonu bendrauja vienas dispečeris, o automobilius į įvykio vietą siunčia kitas. Taip iškvietimas registruojamas ir perduodamas GMP brigadai vidutiniškai per 3 min.
 
      GMP stoties vadovas informavo, jog paskutinėmis liepos dienomis centralizuotą dispečerinę planuojama perkelti į erdvesnes Panevėžio apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos patalpas. Tuomet, esant reikalui, į skambučius galės atsiliepti ir Bendrojo pagalbos centro operatoriai, jei vienu metu visi 3 GMP dispečeriai būtų užimti. Nuo rugpjūčio, kaip teigė V. Mitka, planuojama įsigyti tobulesnę ryšio įrangą, kuri leis matyti ir skambinančiojo vietą, ir kitų dalykų. GMP stoties direktorius pristatė dabar susisiekimui naudojamas skaitmeninio ryšio priemones, veikiančias LR vidaus reikalų ministerijos TETRA (pagalbos tarnybų) tinkle bei Bendrojo pagalbos centro programinę informacinę sistemą. Stoties vadovas džiaugėsi sėkminga Panevėžio regioninės dispečerinės veiklos pradžia, o problemas, galinčias kilti valdant kelių rajonų brigadas, žadėjo nesunkiai ir greitai pašalinti.
 
      „Darome tai pirmą kartą, tad natūralu, kad atsiranda tam tikrų nenumatytų kliūčių, tačiau svarbiausia, kad dispečerinė veikia, kvietimai brigadoms perduodami operatyviai ir jos pasiekia pacientus per kiek įmanoma trumpą laiką“, – apibendrino regioninės dispečerinės veiklos pradžią V. Mitka. 
 
      TLK direktoriui pasiteiravus, ar yra analizuojamas GMP darbo efektyvumas po reorganizacijos, V. Mitka patikino, kad tokia analizė bus pradėta praėjus daugiau laiko po įvykusių pasikeitimų.  
 
      VšĮ Panevėžio miesto GMP stotis  GMP dispečerinių tarnybų funkcijas perėmė iš Pasvalio, Biržų, Kupiškio bei Panevėžio rajonuose veikiančių sveikatos priežiūros centrų. Netrukus tokios funkcijos bus perimtos ir iš Rokiškio pirminės sveikatos priežiūros centro.
 
             
Panevėžio teritorinės ligonių kasos informacija
2012-07-12
Jūsų nuomonė
Ar nepavykus prisiskambinti į gydymo įstaigą Jums buvo perskambinta?
Taip
Ne
Kita (nurodykite, į kurią įstaigą skambinote)
Dažniausiai užduodami klausimai
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: