PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
Versija neįgaliesiems  EN    
 
Misija
 
Vizija
 
Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLA
   PASLAUGOS
   NUORODOS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   GYDYMO ĮSTAIGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45
Gyventojų aptarnavimas
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. Panevėžyje 8 700 88888
Tel. Utenoje 8 700 88888
Gyventojų aptarnavimas rajonuose

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Panevėžio TLK linki visiems šiltų ir gražių šv. Velykų!
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Apklausos padeda išaiškinti problemas, gerinti ligonių kasos veiklą ir klientų aptarnavimo kokybę
      Panevėžio teritorinės ligonių kasos (TLK) interneto svetainėje nuo praėjusių metų pavasario vykdomos anoniminės svetainės lankytojų apklausos, kurios, kaip tikimasi, padės geriau sužinoti gyventojų nuomonę aktualiais su privalomuoju sveikatos draudimu, mokėjimais gydymo įstaigose, visuomenės informavimu ir kt. susijusiais klausimais, taip pat leis visuomenės atstovams patiems prisidėti prie kai kurių problemų sprendimo. Šių apklausų rezultatai šiemet buvo aptarti Panevėžio TLK administracijos ir darbuotojų išplėstiniame pasitarime. Pasitarime taip pat buvo pristatyti Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) 2011 m. pabaigoje organizuotos lankytojų apklausos rezultatai, įstaigos darbuotojai susipažino su TLK anoniminės gyventojų apklausos, įstaigos patalpose vykdomos nuo 2007 m., rezultatais.  
 
      2011 m. TLK interneto svetainėje www.paneveziotlk.lt buvo paskelbtos 5 trumpalaikės gyventojų apklausos. Gydymo įstaigose besilankančių gyventojų teirautasi, ar jiems per pastaruosius 12 mėnesių teko primokėti arba mokėti už paslaugas, pirkti vaistų ar priemonių, nors visa tai turėjo būti suteikta nemokamai. Taip pat klausta, ar gyventojai yra apsidraudę (apdrausti) privalomuoju sveikatos draudimu, ar kiekvienu atveju perkant kompensuojamuosius vaistus kompiuterio monitoriuje vaistininkas pirkėjui pateikė informaciją apie pigiausius tos pačios grupės vaistus. Domėtasi, ar ligonių kasos interneto svetainės lankytojai norėtų, kad aktuali Panevėžio TLK informacija būtų skelbiama interneto socialiniame tinkle, klausta, kokios gali būti pagrindinės priežastys, dėl kurių lieka nepanaudota dalis 6–14 metų vaikų krūminiams dantims silantuoti skirtų lėšų.
 
      Kaip teigia TLK direktorius Jonas Narbutas, nors apklausose kol kas dalyvavo palyginti nedaug respondentų, jų rezultatai vis dėlto leidžia daryti kai kurias prielaidas ir priimti tam tikrus sprendimus. Pavyzdžiui, dauguma dalyvavusiųjų apklausoje įvardijo įstaigas, kuriose teko mokėti už paslaugą arba vaistus, nors tai, jų manymu, turėjo būti nemokama. Paaiškėjus, kad po 2–3 kartus įvardytos kai kurios Panevėžio, po kartą – Kupiškio, Rokiškio, Visagino, Utenos gydymo įstaigos, šiose įstaigose buvo atliekami patikrinimai, kalbėtasi su jų vadovais. Nors pažeidimų dėl mokėjimų nustatyta ne visose, dalis anoniminės informacijos pasitvirtino. Vadinasi, anoniminės apklausos gali padėti išaiškinti dalį neteisėtų mokėjimų, atlikti prevencinį darbą. Taip pat buvo papildomai tikrintos ir vaistinės, kadangi nemaža dalis respondentų pažymėjo, jog vaistininkas jiems nepateikė būtinos informacijos kompiuterio ekrane. Pastebėta, kad kontrolė vaistines taip pat drausmina.
 
      Kitų apklausų rezultatai leidžia daryti prielaidą, kad didžioji dalis gyventojų domisi savo privalomuoju sveikatos draudimu, kad gyventojai pageidauja aktualią ligonių kasos informaciją skaityti interneto socialiniuose tinkluose, o labiausiai – tinklaraštyje „Facebook“. Įvertinus pastaruosius rezultatus, VLK bus siūloma sukurti ligonių kasų profilį socialiniame tinkle.
 
      Apklausa, kuria siekta išaiškinti priežastis, dėl kurių lieka nepanaudota dalis 6–14 metų vaikų krūminiams dantims silantuoti skirtų lėšų, parodė, jog pagrindinės šios problemos priežastys yra ne informacijos mokyklose, gydymo įstaigose ar visuomenės informavimo priemonėse stoka, bet kiti dalykai –  dalyvavimo neskatina odontologai, taip pat tėvams trūksta atsakingumo.  TLK atkreipus daugiau dėmesio į šią programą, 2011 m. pabaigoje programai skirtos lėšos buvo panaudotos 100 proc.  
 
      Panevėžio TLK patalpose nuolat vykdomos ilgalaikės anoniminės gyventojų apklausos tikslas – kasmet išsiaiškinti į TLK besikreipiančių asmenų nuomonę apie įstaigos darbo laiką, aptarnavimo kokybę, korupcijos apraiškas, objektyviau įvertinti esamą situaciją bei įvardyti problemas, kurias reikia šalinti, siekiant gerinti gyventojų aptarnavimo kokybę.
 
      Nors dalis apklausos rezultatų parodė, kad gyventojų aptarnavimo kokybė gerėja, buvo įvardyta ir aptarnavimo trūkumų. Paaiškėjo, kad 2011 m. Panevėžyje ilgėjo klientų aptarnavimo laikas, dėl to buvo siūlymų, kad Gyventojų aptarnavimo skyriuje dirbtų daugiau specialistų, ne visus klientus tenkino darbo laikas, specialistų aptarnavimas, laukimo aplinka ir kt.  Dėl apklausos dalyvių išsakytų priekaištų buvo sušauktas administracijos ir TLK skyrių vedėjų pasitarimas bei pakartotinai aptarti tyrimo rezultatai. Po diskusijos nutarta lanksčiau ir priklausomai nuo klientų srauto organizuoti Gyventojų aptarnavimo skyriaus Panevėžyje atskirų specialistų darbo laiką, taip pat parengti papildomos ir išsamesnės informacijos išvykstantiesiems dirbti į užsienį, atsiradus galimybei užtikrinti klientų anonimiškumą, vėl vykdyti apklausą ne tik Panevėžyje ir Utenoje, bet ir kituose rajonuose. Siekiant išaiškinti ir gyventojų, ir sveikatos priežiūros, vaistinių darbuotojų pasitenkinimą Panevėžio TLK darbu, šiais metais nuspręsta pradėti organizuoti anoniminę apklausą interneto svetainėje, skirtą tik gydymo įstaigų ir vaistinių darbuotojams. Į gyventojų išsakytus priekaištus dėl patalpų nepatogumo taip pat atsižvelgta – I aukšto patalpose rengiamas naujas Gyventojų aptarnavimo skyrius, kuriame bus įdiegtas vieno langelio principas ir neįgaliesiems patogios aptarnavimo sąlygos.     
           
 
 
Panevėžio teritorinės ligonių kasos informacija
2012-05-09
Jūsų nuomonė
Ar gydymo įstaigose taikomos korupcijos prevencijos priemonės (lipdukai „Atsidėkok gydytojui šypsena“, antikorupcinė vaizdo medžiaga ir pan.) skatina pacientus neduoti kyšio medikams?
Taip
Iš dalies
Ne (žemiau įrašykite, kas, Jūsų manymu, galėtų skatinti neduoti)
Kita
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: