PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Laikinai stabdoma galimybė ESDK gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Pacientų padėtis gydymo įstaigose: liepą paslaugų daugėjo

 

      Naujausi duomenys rodo, kad vis daugiau mūsų šalies gydymo įstaigų atnaujina paslaugų teikimą pacientams, kad jie galėtų gyvai lankytis įstaigose ir tiesiogiai bendrauti su medikais. Liepos mėnesį atnaujinant sveikatos paslaugų teikimą įvyko nemažai teigiamų pokyčių, didėjo paslaugų apimtys pacientams, kai kurios beveik pasiekė iki karantino buvusį lygį. Tai rodo naujausi Valstybinės ligonių kasos (VLK) pateikti duomenys Sveikatos apsaugos ministerijai (SAM).

      Sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos teigimu, džiugu, kad gydymo įstaigos įsiklausė į kvietimą aktyviau atnaujinti paslaugų teikimą pacientams ir per liepą tai darė kur kas aktyviau, nei birželį.
 
      „Liepos mėnesio paslaugų atnaujinimo tendencijos, lyginant su birželiu, pakankamai pozityvios. Žinoma, vis dar yra gydymo įstaigų, kurios vangiai atnaujina paslaugų teikimą. Tokioms teks tenkintis mažesniu apmokėjimu už gydymą, kitaip tariant, joms bus sumokėta tik tiek, kiek suteikė paslaugų", – sako ministras A. Veryga.
 
      Taigi ligonių kasų turima preliminari statistika rodo, kad „gyvų" apsilankymų pas šeimos gydytoją liepos mėnesį, palyginti su birželiu, padidėjo 17 proc. Jų skaičius siekė beveik 548 tūkst. (birželį buvo 466 tūkst.). Tuomet nuotolinių paslaugų pas šeimos gydytoją per šį laikotarpį sumažėjo trečdaliu. Šių skaičius siekė 387 tūkst. (birželį – 566 tūkst.).
 
      Liepą pakankamai sparčiai buvo atkuriamos dienos stacionaro ir dienos chirurgijos paslaugos. Palyginti su  birželiu, dienos stacionaro paslaugų padidėjo 71,4 proc. arba iki 58 tūkst. (birželį buvo 34 tūkst.). Dienos chirurgijos paslaugų skaičius padidėjo 40,7 proc. – nuo 5 tūkst. birželį augo iki 7,1 tūkst. liepą.
 
      Per liepą ūgtelėjo ir specializuotų ambulatorinių paslaugų skaičius. Specialistų konsultacijų padaugėjo 36 proc., stebėjimo paslaugų – 13,4 proc., skubios medicinos pagalbos – 10 proc., ambulatorinės chirurgijos – beveik 30 procentų. Pavyzdžiui, per liepą „gyvai" buvo suteikta 497 tūkst. specialistų konsultacijų, nuotoliniu būdu – 32 tūkst. konsultacijų (birželį atitinkamai 318 tūkst. ir 47,5 tūkst.).
 
      Stacionaro paslaugų per liepą iš viso padaugėjo 20,5 proc.: respublikos lygmens ligoninėse 22,7 proc., regiono – 7,8 proc., rajono – 20,7 proc.
 
      Liepą, palyginti su birželiu, gydymo įstaigose buvo atlikta daugiau brangiųjų tyrimų. Pavyzdžiui, kompiuterinė tomografijos tyrimų skaičius ūgtelėjo 16,5 proc., magnetinio rezonanso – 7 proc.
 
      Taigi, nors gydymo įstaigų atnaujinamų paslaugų statistika gerėjo, nerimą kelia viena tendencija – pacientai dažnai skundžiasi, kad po karantino tapo sudėtinga prisiskambinti į poliklinikų registratūras.
 
      Tad Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos operacijų vadovo sprendimu gydymo įstaigos įpareigotos tobulinti pacientų skambučių srautų valdymą ir įdiegti technines priemones. Jos turėtų  padidintų pacientų galimybę prisiskambinti į gydymo įstaigą. Jei prisiskambinti visgi nepavyktų, turi būti užtikrintas grįžtamasis ryšys – pacientui turi būti perskambinta, dėmesį atkreipia SAM.
 
      VLK direktoriaus Gintaro Kacevičiaus pranešimą „Sveikatos priežiūros paslaugų teikimo atnaujinimas 2020 m. liepos mėn." galima peržiūrėti čia http://www.vlk.lt/renginiai/Documents/Paslaug%c5%b3%20atnaujinimas_2020%20liepa.pptx
 
 
SAM spaudos tarnyba
 
Ligonių kasos kviečia:
Skaityti svarbiausias naujienas Facebook: https://goo.gl/ML8SqJ
Pamatyti naujausias nuotraukas ;) Instagram: https://goo.gl/tXvpXr
Žiūrėti išsamius ir linksmus vaizdo įrašus Youtube: https://goo.gl/BPBep2
Sekti išskirtinius infografikus ir ne tik Flickr: https://goo.gl/bGtZg2

Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba (8 5) 232 2222. 
2020-08-19
Jūsų nuomonė
Ar nepavykus prisiskambinti į gydymo įstaigą Jums buvo perskambinta?
Taip
Ne
Kita (nurodykite, į kurią įstaigą skambinote)
Dažniausiai užduodami klausimai
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: