PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Pasitarime gydymo įstaigos paragintos greičiau atnaujinti paslaugų teikimą
     Gydymo įstaigos ir toliau turėtų teikti  prioritetą pacientų aptarnavimui nuotoliniu būdu, kai nėra būtinybės gyvai konsultacijai. Tačiau poliklinikos privalo užtikrinti gyventojų priėmimą, kai reikalinga atlikti tyrimus, gydymo procedūras ar suteikti kitas būtinas gydymo paslaugas, kurioms būtinas tiesioginis kontaktas. Tokios Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijos buvo pateiktos ketvirtadienį vykusiame pasitarime su poliklinikų, pirminės sveikatos priežiūros centrų ir savivaldybių atstovais.

      Per pasitarimą taip pat buvo aptartos priemonės, padėsiančios užtikrinti kokybišką gyventojų aptarnavimą telefonu. Gydymo įstaigoms pateikta rekomendacija peržiūrėti vidaus tvarkas ir siekti, kad būtų atsakyta į visus gyventojų skambučius, o nesant tokios galimybės – registruoti neatsakytus skambučius ir perskambinti.
 
     Pasitarimo metu buvo apžvelgta ir birželio mėnesį suteiktų paslaugų statistika.
 
     Paaiškėjo, kad šiemet pirminės sveikatos priežiūros paslaugų birželį  buvo suteikta tik 6 proc. mažiau, nei tą patį mėnesį praėjusiais metais, skaičiuojant tiek apsilankymus, tiek nuotolines paslaugas.
 
     Įdomu tai, kad nors iki  birželio 16 d. šalyje galiojo karantinas ir todėl apsilankymų pas pirminio lygio gydytojus birželį sumažėjo,  šį sumažėjimą beveik pilnai kompensavo gyventojams suteiktos nuotolinės paslaugos.
 
     Pasibaigus karantinui gydymo įstaigos palaipsniui grįžta prie įprasto darbo režimo, tačiau priimant gyventojus pas gydytojus-specialistus vis dar susiduriama su darbo organizavimo iššūkiais. Ministerijos atstovai pakvietė poliklinikų ir savivaldybių vadovus didesne apimtimi atnaujinti gyventojų aptarnavimą poliklinikose ir ligoninėse, tačiau nepamiršti laikytis infekcijų kontrolės reikalavimų.
 
     Primename, kad praeitą penktadienį sveikatos apsaugos ministras, valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovas Aurelijus Veryga kreipėsi į šalies savivaldybes ir joms priklausančias gydymo įstaigas, prašydamas susitelkti ir kuo greičiau grįžti prie įprasto gyventojų aptarnavimo gydymo įstaigose. 
 
     Sulaukus daug gyventojų skundų dėl per lėto grįžimo prie tradicinių „gyvų“ konsultacijų poliklinikose ir nesuteikiamų paslaugų ligoninėse, Vyriausybė nusprendė atidžiai stebėti, kaip grįžtama prie planinių paslaugų teikimo. Jau anksčiau buvo skelbta, kad liepos mėnesį, norėdamos gauti 1/12 apmokėjimą už paslaugas, gydymo įstaigos turi suteikti ne mažiau kaip 70 proc. stacionarinių ir ne mažiau kaip 80 proc. ambulatorinių paslaugų apimčių. Vyriausybės pasitarime nuspręsta, kad jei paslaugų teikimo sutrikimai išliks iki rugsėjo 1 d., gali būti atsisakyta dabar galiojančio vadinamojo 1/12 apmokėjimo modelio ir pereita prie mokėjimo už suteiktų paslaugų faktą.
 
Ligonių kasos kviečia:
 

Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba (8 5) 232 2222. 
2020-07-24
Jūsų nuomonė
Per kiek laiko pavyko prisiskambinti telefonu į reikiamą gydymo įstaigą po karantino?
Iš karto
Per 1 val.
Per pusdienį
Per dieną
Per 2 dienas
Neprisiskambinau iš viso
Kita (įrašykite gydymo įstaigos pavadinimą, jei su ja negalėjote susisiekti ilgiau nei 1 dieną)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: