PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Atkreipiame dėmesį, kad studentai, nuo 2020-02-01 pradėję studijuoti Jungtinėje Karalystėje, Lietuvoje valstybės lėšomis nedraudžiami. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Ligonių kasos klientams – patogesnės aptarnavimo sąlygos
     Negalią turintys gyventojai, atvykę į Panevėžio teritorinę ligonių kasą (TLK), Panevėžio miesto stomatologijos polikliniką ar Neįgalumo ir nedarbingumo nustatymo tarnybos Panevėžio teritorinį skyrių, nuo šiol turės galimybę pasistatyti automobilius greta šių įstaigų. TLK iniciatyva visos trys įstaigos šiais metais kreipėsi į Panevėžio miesto savivaldybę dėl vietų neįgaliems klientams rezervavimo, kadangi pasistatyti automobilį prie įstaigų pastaruoju metu tapo sudėtinga. Problema buvo aktuali, todėl Savivaldybė ir Panevėžio apskrities vyriausiasis policijos komisariatas leido rezervuoti 3 automobilių stovėjimo vietas negalią turintiems klientams. Viena vieta rezervuota Anykščių g., dvi – Respublikos g.
 
     Ši gera žinia – ne vienintelė. Panevėžio TLK, kelerius metus rinkusi gyventojų, pacientų organizacijų atstovų ir kitų įstaigos lankytojų atsiliepimus apie klientų aptarnavimo kokybę, atsižvelgusi į šiuos atsiliepimus pradėjo įgyvendinti įstaigos I aukšto patalpų rekonstrukcijos projektą, kuris iš esmės pagerins klientų aptarnavimo kokybę. Pagerėjimą ypač pajus žmonės su negalia, kuriems šiuo metu nesudarytos sąlygos lengvai patekti į II aukšte įsikūrusį Gyventojų aptarnavimo skyrių.
 
     „Nemaža dalis Panevėžio TLK klientų – žmonės po traumų, senyvo amžiaus arba turintieji negalią. Jiems tikrai yra sunku patekti į II aukštą. Džiaugiamės, jog netrukus išspręsime aktualią klientų aptarnavimo aplinkos problemą ir ligonių kasos lankytojai galės ne tik lengvai patekti į įstaigą, bet ir laukti eilėje patogiai atsisėdę, su specialistais bendrauti atskirose darbo vietose“, – sako TLK vadovas Jonas Narbutas.
 
     Prieškario laikotarpiu specialiai ligonių kasai statyto pastato dalyje įsikūrusios Panevėžio TLK lankytojai, norėdami patekti į Gyventojų aptarnavimo skyrių, dabar turi lipti stačiais ir siauriais laiptais, o aptarnavimo eilės laukti siaurame koridoriuje. Dėl klientų su negalia aptarnavimo antrame aukšte nepatogumų Panevėžio TLK nuolat gauna žodinių nusiskundimų. 2010 m. gautas Panevėžio miesto neįgalių žmonių nevyriausybinės organizacijos raštas, kuriuo prašoma pagerinti neįgalių klientų aptarnavimo sąlygas, 2011 m. gautas Žmonių su negalia VšĮ „Aplinka visiems“ kreipimasis, kuriuo primygtinai rekomenduojama rasti galimybių artimiausiu laiku pritaikyti įstaigos patalpas žmonių su negalia poreikiams. Praėjusių metų pabaigoje TLK vykdant tiesioginę apklausą, siekiant sužinoti lankytojų nuomonę apie ligonių kasų teikiamų paslaugų kokybę, 7 iš 12 apklaustųjų, pareiškusių pasiūlymus ir pastabas, paminėjo netinkamas aptarnavimo sąlygas – nepatogius laiptus, tualeto klientams nebuvimą, nepatogų laukiamąjį ir per mažas gyventojų aptarnavimo patalpas, kuriose vienu metu aptarnaujami keli klientai.
 
     Pasak Panevėžio TLK direktoriaus, nors problema žinoma seniai ir ją spręsti numatyta atlikus vadovybės vertinamąją analizę, tuo klausimu kreiptasi į Valstybinę ligonių kasą prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK), sunkmečio laikotarpiu ne taip paprasta rasti lėšų patalpoms pertvarkyti. Tačiau šiais metais VLK, rūpindamasi gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimu, lėšų patalpoms pertvarkyti skyrė. Už jas planuojama įrengti 7 reikalavimus atitinkančias gyventojų aptarnavimo specialistų darbo vietas, erdvią laukimo salę ir tualetą klientams, nuovažą, skirtą neįgaliesiems, taip pat praplatinti lauko duris. Šiuo metu darbai jau pradėti, iki vasaros pabaigos juos tikimasi baigti. Projektui įgyvendinti skirta 400 tūkst. Lt.
 
     VLK šiais metais taip pat įgyvendina ES paramos lėšomis finansuojamą projektą „Vieno langelio principo diegimas ligonių kasose“, todėl pertvarkytos Panevėžio TLK I aukšto patalpos bus tinkamos vieno langelio priimamajam su elektronine eilių reguliavimo ir stebėsenos sistema įrengti.
 
 
Panevėžio teritorinės ligonių kasos informacija
2012-04-13
Jūsų nuomonė
Ar nepavykus prisiskambinti į gydymo įstaigą Jums buvo perskambinta?
Taip
Ne
Kita (nurodykite, į kurią įstaigą skambinote)
Dažniausiai užduodami klausimai
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: