PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Pacientai konsultacijas bei gydymo paslaugas gaus greičiau ir patogiau

 

      Atnaujinant gydymo paslaugų teikimą, keičiama ir laikinai karantino metu galiojusi tvarka, kai šeimos gydytojai pacientus konsultacijoms registruodavo patys. Nuo šiol pas gydytojus specialistus pacientai, turėdami elektroninį siuntimą, galės užsiregistruoti patys. Ši tvarka galios visoms gydymo įstaigoms, kas suteiks galimybę patiems žmonėms pasirinkti, į kokią antrinio ar tretinio lygio gydymo įstaigą kreiptis, o šeimos gydytojams sumažins darbo krūvį paliekant daugiau laiko pacientų konsultavimui.  

      Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) primena, kad atlaisvinus paslaugas registracijos pas gydytojus specialistus tvarką individualiai nusistatydavo kiekviena gydymo įstaiga, didžioji dalis iš jų nusimatė, kad pacientus gali registruoti tik šeimos gydytojai.
 
      Tad nuo šiol žmogui susirgus, jis pirmiausia turės kreiptis į savo polikliniką ar šeimos gydytoją ir registruotis nuotolinei šeimos gydytojo komandos nario konsultacijai. Jei šeimos gydytojas nuspręs, kad pacientui reikia gydytojo specialisto konsultacijos, jis išrašys el. siuntimą. Pacientas, kaip minėta, pats išsirinks gydymo įstaigą ir joje užsiregistruos gydytojo specialisto konsultacijai. Jei pacientui bus sudėtinga registruotis pačiam, tai už jį galės padaryti ir šeimos gydytojas ar jo komandos narys.
 
      Gydytojai specialistai taip pat pirmenybę teiks nuotolinėms paslaugoms – jei šeimos gydytojas nuspręs, kad jam reikia pasikonsultuoti su gydytoju specialistu, pacientui nereikės ilgai laukti šio specialisto konsultacijos, nes šeimos gydytojas nuotoliniu būdu gali pasikonsultuoti su gydytoju specialistu ir pagal jo rekomendacijas, jei reikia, koreguoti gydymą. Pacientams fiziškai atvykti pas gydytoją reikės tik tuomet, jei jam reikalingų paslaugų nebus galima suteikti nuotoliniu būdu ir reikės išsamesnio sveikatos būklės įvertinimo ar tyrimo.
 
      Jei pacientas dėl lėtinių ligų yra stebimas gydytojo specialisto, jis taip pat galės gauti paslaugas nuotoliniu būdu, užsiregistravęs jį stebinčio gydytojo specialisto nuotolinei konsultacijai. Tai reiškia, kad jei jiems, kaip ir prieš karantiną, nereikalingas el. siuntimas konsultacijai, tyrimams ar gydymui, t y. tiesioginiam kontaktui su gydytoju-specialistu, jiems į gydymo įstaigą nereikės vykti – jie su gydytoju-specialistu esamą sveikatos būklę aptars ir gydymą prasitęs nuotoliniu būdu.
 
      Pacientai pas visus gydytojus galės registruotis telefono skambučiu, per e. sveikatos ar konkrečios gydymo įstaigos elektroninę registracijos sistemą.
 
      Ši tvarka, nustatyta sveikatos pasaugos ministro-valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo Aurelijaus Verygos sprendimu, prisidės prie infekcijų kontrolės bei padės pacientams lengviau, greičiau ir patogiau gauti reikiamas sveikatos priežiūros paslaugas.
 
 
Visuomenės informavimo grupės informacija
 

Ligonių kasos kviečia:

Skaityti svarbiausias naujienas Facebook: https://goo.gl/ML8SqJ

Pamatyti naujausias nuotraukas ;) Instagram: https://goo.gl/tXvpXr

Žiūrėti išsamius ir linksmus vaizdo įrašus Youtube: https://goo.gl/BPBep2

Sekti išskirtinius infografikus ir ne tik Flickr: https://goo.gl/bGtZg2


Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba (8 5) 232 2222.    
2020-06-11
Jūsų nuomonė
Per kiek laiko pavyko prisiskambinti telefonu į reikiamą gydymo įstaigą po karantino?
Iš karto
Per 1 val.
Per pusdienį
Per dieną
Per 2 dienas
Neprisiskambinau iš viso
Kita (įrašykite gydymo įstaigos pavadinimą, jei su ja negalėjote susisiekti ilgiau nei 1 dieną)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: