PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Pacientai neturi mokėti už gydytojams reikalingas apsaugos priemones. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Sušlubavo sveikata per karantiną – kur kreiptis?

 

​      Nuo karantino Lietuvoje pradžios nuolat apie jį išsamiai informuojant, daugumai gyventojų aišku, kaip elgtis atsiradus COVID-19 simptomų ar po kontakto su tikėtinu koronaviruso nešiotoju. Tačiau vis dar dažnai sulaukiama klausimo, ką daryti, jei netikėtai kyla kitų sveikatos problemų, ypač kai jos atrodo rimtos. Nors ir kitaip, ši pagalba prireikus yra teikiama.

      Situacija šalyje išimtinė – dėmesys sutelktas į naująjį koronavirusą, tačiau gyventojai neturėtų nerimauti, kad, sveikatai sušlubavus dėl kitų priežasčių, gydymas yra neprieinamas. Vilniaus teritorinė ligonių kasa primena, kad dauguma medicinos paslaugų pacientams yra teikiamos nuotoliniu būdu. Taip galima gauti tiek šeimos gydytojo, tiek gydytojo specialisto konsultaciją, vyksta gydytojų tarpusavio konsultacijos, išrašomi reikiami vaistai ir medicinos pagalbos priemonės.
 
      Taigi skirtumas tas, kad atsiradus nerimą keliančių sveikatos sutrikimų, kitaip negu anksčiau, žmonės turi ne patys vykti į gydymo įstaigą, o susisiekti su poliklinikos, kurioje yra prisirašę, registratūra dėl savo šeimos gydytojo konsultacijos. Šeimos gydytojas nuotoliniu būdu profesionaliai įvertins sveikatos būklę, simptomus ir pasiūlys galimą gydymą, prireikus išrašys siuntimą į nuotolinę gydytojo specialisto konsultaciją, išrašys elektroninį receptą.
 
      Jeigu šeimos gydytojas  nuspręs, kad žmogui būtina atvykti į gydymo įstaigą per karantiną, nes laiku nesuteikus tam tikrų paslaugų, gali atsirasti būtinosios medicinos pagalbos poreikis arba labai pablogėti paciento būklė, pacientui bus skirta apsilankyti gydymo įstaigoje. Prireikus pacientams atliekami ir būtini tyrimai, o neatidėliotinais atvejais jie guldomi į ligoninę, atliekamos operacijos, skiriamas reikiamas stacionarinis gydymas.  
 
      Kilus klausimų ar neaiškumų dėl registracijos pas šeimos gydytoją, pacientai turėtų kreiptis į gydymo įstaigos administraciją – ji kontroliuoja ir yra atsakinga už tai, kad žmonėms būtų tinkamai suteiktos reikiamos medicinos paslaugos pagal įstaigoje nustatytą tvarką ir galiojančius teisės aktus.
 
      Gyventojams, turintiems prieš karantiną išduotą siuntimą pas gydytoją specialistą ir nespėjusiems pas jį užsiregistruoti per 30 dienų nuo siuntimo išdavimo dienos, rekomenduojama palaukti karantino pabaigos, jeigu nėra reikalinga būtinoji pagalba. Atšaukus karantiną šiems asmenims išduoti siuntimai galios dar 30 dienų, per kurias jie galės užsiregistruoti pas gydytoją specialistą.
 
      Būtinoji medicinos pagalba, kuri reikalinga nedelsiant arba neatidėliotinai, kai dėl ūmios sveikatos būklės gresia pavojus žmogaus gyvybei ar pagalbos nesuteikus laiku gali atsirasti sunkių komplikacijų (insulto, infarkto, didelės traumos ar pan. atvejais), yra teikiama ir per karantiną. Kaip visada, tokiais atvejais turi būti kviečiama greitoji medicinos pagalba.
 
      Primenama, kad pasireiškus gripui būdingiems ligos simptomams (karščiavimui, kosuliui, gerklės skausmui ar apsunkintam kvėpavimui) po kontakto su tikėtinu koronaviruso nešiotoju, norint pasikonsultuoti, visą parą visoje Lietuvoje skambinama karštąja nemokama koronaviruso linija tel. 1808.
 
      Nuorodų ir kontaktų sąrašas, kuriame greitai galima rasti svarbiausią oficialią ir patikimą informaciją apie koronavirusą, karantiną bei rekomendacijas, pateikiamas ČIA.
 
 
Vilniaus teritorinės ligonių kasos informacija
 
Ligonių kasos kviečia:
Skaityti svarbiausias naujienas Facebook: https://goo.gl/ML8SqJ
Pamatyti naujausias nuotraukas ;) Instagram: https://goo.gl/tXvpXr
Žiūrėti išsamius ir linksmus vaizdo įrašus Youtube: https://goo.gl/BPBep2
Sekti išskirtinius infografikus ir ne tik Flickr: https://goo.gl/bGtZg2

Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba (8 5) 232 2222. 
2020-04-29
Jūsų nuomonė
Ar žinote, kad karantino metu apsilankę poliklinikoje, pacientai neturi mokėti už medikams skirtas nuo koronaviruso apsaugančias priemones?
Taip
Ne
Kita (jei Jūsų prašė už šias priemones mokėti, įvardykite, kurioje gydymo įstaigoje)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: