PANEVĖŽIO TERITORINĖ LIGONIŲ KASA
             
 
 Misija
 
 Vizija
 
 Vertybės
 
 
   NAUJIENOS
   STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
   TEISINĖ INFORMACIJA
   VEIKLOS SRITYS
   KORUPCIJOS PREVENCIJA
   PRANEŠĖJŲ APSAUGA
   ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
   PASLAUGOS
   ATVIRI DUOMENYS
   ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
   NUORODOS
   GYDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGOS
   GYVENTOJAMS
   ĮSTAIGOMS
   APKLAUSOS IR ANALIZĖS
   PRIĖMIMAS Į DARBĄ
Gyventojų aptarnavimas
 Panevėžyje ir Utenoje
I, IV 8.00–18.00
II, III 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Tel. (8 5) 232 2222
Anykščiuose, Biržuose, Ignalinoje, Kupiškyje, Molėtuose, Pasvalyje, Rokiškyje, Visagine, Zarasuose
Įstaigos kontaktai
Respublikos g. 66
LT-35158 Panevėžys
Tel. (8 45) 59 61 92
Faks. (8 45) 58 37 89
El. paštas patlk@vlk.lt
Darbo laikas
I–IV   8.00–17.00
V   8.00–15.45
Pietų pertrauka 12.00–12.45

GYVENTOJAMS      ĮSTAIGOMS     
Dėmesio! Europos sveikatos draudimo kortelę galima gauti paštu. Plačiau...
www.paneveziotlk.ltNAUJIENOS
| SAM pranešimai | VLK pranešimai | TLK pranešimai | Naujienų archyvas |
Svarbiausia informacija apie koronavirusą

 

      Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos skelbia nuorodų bei kontaktų sąrašą, kuriuose greitai galima rasti oficialią, patikimą ir svarbiausią informaciją apie koronovirusą, karantiną, rekomendacijas ir kt.

Pagrindinė informacija apie koronavirusą – www.koronastop.lt
Karštoji nemokama koronaviruso linija, veikianti visą parą – 1808, +370 37 367 963 (skambinant iš užsienio).
El. paštas pasiteirauti: koronavirusas@sam.lt
 
Naudingi konsultacijų telefonai:  
  • Nacionalinio visuomenės sveikatos centro karštoji linija, veikianti visą parą – +370 618 79984 ir +370 616 94562 arba el. paštu koronavirusas@sam.lt info@nvsc.lt
  • Kelionių rekomendacijų klausimai (Užsienio reikalų ministerijos budintis telefonas) – (8 5) 236 2444. Klausimai, skirti diplomatinėms atstovybėms, turėtų būti siunčiami konkrečios diplomatinės atstovybės elektroniniu pašto adresu http://keliauk.urm.lt/lt/embasycontacts
  • „Sodros" informacijos centras – 1883,  (8 5) 250 0883 arba el. paštu info@sodra.lt  
  • Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos – (8 5) 232 2222 arba el. paštu info@vlk.lt  
  • Valstybinė mokesčių inspekcija – 1882 arba el. paštu vmi@vmi.lt  
  • Valstybinė darbo inspekcija – (8 5) 213 9772 arba el. paštu info@vdi.lt  
  • Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba – +370 659 37569, +370 659 63543, +370 659 93678, +370 71837 arba el. paštu tarnyba@vvtat.lt 
  • Valstybinė sienos apsaugos tarnyba – (8 5) 271 9305 arba el. paštu ncc.lithuania@vsat.vrm.lt 
  • Policijos informacija – 8 700 60 000 arba el. paštu info@policija.lt  
  • Oro uostų klausimai (Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai) – +370 612 44442
  • Transporto ir susisiekimo klausimai karantino metu (Susisiekimo ministerija) – (8 5) 261 2363
  • Gydytojų savanorių projektas MEDo (nemokamos konsultacijos dėl savijautos ar medicininių klausimų ) – www.medo.lt
  • #StiprūsKartu – nacionalinis savanorių pagalbos koordinavimo centras – 1827 arba www.stipruskartu.lt
  • Savanorių pagalba –1827
  • Nemokama emocinė pagalba – 1809
  • Karantino metu pastebėjus pažeidimus skambinti – 112

 Kita aktuali informacija:


 
Naudinga ligonių kasų informacija:
 

2020-05-18
Jūsų nuomonė
Per kiek laiko pavyko prisiskambinti telefonu į reikiamą gydymo įstaigą po karantino?
Iš karto
Per 1 val.
Per pusdienį
Per dieną
Per 2 dienas
Neprisiskambinau iš viso
Kita (įrašykite gydymo įstaigos pavadinimą, jei su ja negalėjote susisiekti ilgiau nei 1 dieną)
Gyventojų aptarnavimo vertinimo elektroninė apklausa
Užduoti klausimus,
pateikti siūlymus,
atsiliepimus
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Klausimas, siūlymas, atsiliepimas*:
Naujienų prenumerata
Įveskite el. pašto adresą , kuriuo
pageidaujate gauti naujienas.
Jūsų el. paštas*: